2009. november 8., vasárnap

Na, végre megint itt vagyok! Sajnos nem volt kedvem internetezni, mert megdöglött a régi egerem. Egyszerűen irányíthatatlan lett. Szóval újat kellett venni. Zsuzsa /Csuzsuka/ meglepett egy ujjal, mondván, hogy a közeleg a szülinapom. Nagyon örültem neki. Persze nem olyan, mint az elöző volt , egy kicsit nehézkes vele, de megteszi. Majd ha sok pénzem lesz veszek egy szuperebbet. Sok pénzem soha nem lesz, pláne mostanában tekintettel a közelgő ünnepekre és igen népes családomra. Van gondom igy is kinek mit vegyek ? Kevés pénzből és még örömet is okozzak, de gondolom ezzel a problémával nem vagyok egyedül. Samcika most nagyon aranyos már megszeretett engem és sokat lóg rajtam. Hempereg, beszél / nem sokat/ hangokat utánoz. Zsuzsa megfázott sokat köhög ez a kis bestia meg utánozza. Multkor ágyat húztam Samika a vállamon volt Zsuzsa pedig a fotelban ült. Samika nemcsak köhögött, hanem még az orrát is szívta majd bepisiltünk a nevetéstől. Szóval, ha Samin nincs rajta a kotlás akkor nagyon aranyos már előre félek a tavasztól. Nem beszélve az izgalmakról no és persze a váratlan igen magas orvosi költségekről. A nyári műtét Saminak kb. 5OOOO Ft-ba került ez egy kis nyögdijasnak sok.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces lehetett Samu ahogy szívja az orrát :)))

    VálaszTörlés
  2. Nálunk igen jo ez a karácsonyi ajándékozás, mert kab csak mi 4-en egymásnak.
    Férjemék 7-en vannak testvérek, van 20 unoka, 7 dédunoka...még nem voltak ilyen sokan mikor megbeszélték nem ajándékozgatnak én már ebbe érkeztem. Jo is ez igy;)
    Jobbulást Zsuzsikának!

    VálaszTörlés