2009. február 19., csütörtök

Már megint irnom kell.
Sajnos nem ismerem még ki magam a blogban. Majd csak megszokom ezt is. Tulképpen Mizonak válaszolnék. Este olvastam a blogjában, hogy mennyire elfoglalt, persze ezt eddig is tudtam. Csak azt nem érti meg hogy én nem vendégségbe szerettem volna menni hozzá, hanem csak olyan gyűtt- ment szerettem volna lenni nála. Pusztán csak a sokat emlegetett tollasokat néztem volna meg, minden hama- zaba nélkül. Még, hogy sütni akar. Minek???? Cukros vagyok, édességet, tésztafélét nem nagyon ehetek, meg különben is fél órányira lakunk egymástól. Az megint más amikor ő esik be hozzám munka után fáradtan, éhesen, én pedig anyai ösztöneimre hallgatva egy pár falatot belé diktálok, hogy a loti- futást győzze energiával. Marha rendes"kis" csaj egyébként, amikor Samci beteg volt rohat a táppal, szóval nagyon rendes, ahol tud segít. Csak nem érti, hogy én gyűtt-ment akarok lenni és a Zsuzsa is. Tévedések vigjátéka!

1 megjegyzés:

  1. Hát ha gyütt-ment akarsz lenni, akkor ne légyen akadálya!!!! A jövő héten elmegyek értetek, csak azt kérném, hogy olyan játszósruhában gyertek, mert a kölkek csőre éles, kiszaggatja a rendes ruhát!!!:-))

    VálaszTörlés