2010. április 3., szombat

Sajnos megtörtént az amitől a legjobban féltem, Samuka örökre itt hagyott. Borzasztó üres a lakás. Egyedül vagyok. Nem hiszem, hogy ki fogom birni madár nélkül. Ő volt az én kis társam. Űr van a helyén és csend. Rohadt nagy csend, pedig szól a rádió. A szám tejesen kisebesedett. A sok idegesség a gyomromra ment és kiütött a számon. Kaja nem kell, csak a cigaretta. Erről jut eszembe még nem is dicsekedtem vele, hogy kb. 1hónapja voltam biorezonanciás kezelésen, hogy leszokjam a dohányról. Következő nap megtudtam, hogy a nővérem mellét le kell venni, mert rosszindulatú daganat van benne. Nesze neked biorezonális kezelés. Rágyújtottam. Azóta is szívom. Április 9-én műtik. Na azok is szép napok lesznek...... Hát ennyit a "boldogságomról".

1 megjegyzés:

  1. Teljesen értelek. És azt is, hogy nem fogod bírni madár nélkül. Holnap hívlak és átrágjuk a dolgokat!!!!!

    VálaszTörlés