2010. április 10., szombat

Tegnap ápr. 9.-én megműtötték a nővéremet. Levették az egész mellét és kivették a hónaljmirigyeket is. Áttétet sehol sem találtak. Egyérteműen rosszindulatú volt a daganat. A hónaljmirigyeket is elküldték szövettani vizsgálatra. A sebész szerint oda nem terjedt a rák, de biztonsági okokból azért pathológussal is megnézeti. Kb. 2 hét múlva lesz meg az eredmény. A nővérem a körülményekhez képest jól van. Már tegnap d.u.-án saját lábán kiment a w.c.-re pisilni, persze a nővér kisérte. Ma d.e. én is meglátogattam. Felkelt és a folyóson ülve beszélgettünk kb. 1óra hosszat. Többször kiverte a víz, azt mondta hőhulláma van. Szerintem a gyengeségtől van, ezt mondtam is neki. Ágyba dugtuk és eljőttünk, mert éjszaka nem aludt és álmos volt. Jővő hét közepén, végén jöhet ill. mehet haza. A műtét útán milyen kezelést fog még kapni nem tudom. Ez a nővérem az, aki rengeteget segít anyagilag engem. Ő a lányával, vejével és két unokájával él együtt Pestlörincen egy nagy családi házban. Mindennap 7 emberre főz. Nekem is ő főz, elteszi a főzött kaját a mélyhűtőbe és 3 hetenként feltőltik az én mélyhűtőmet kajával. Igy nekem nem kell főznöm. Mikróban megmelegítem az ebédet és ehetem. Szóval nagyon rendesek velem. Nagyon sajnálom őt. Ehhez járult még drága kis Samcikám elvesztése,hát csoda, hogy dupla adag vérnyomáscsökkentőt kell szednem?

1 megjegyzés: