2010. május 22., szombat

Szervusztok! Még mindig madár nélkül vagyok. Ez borzasztó!!! Már egészen leszokom a madár körüli teendőkről. Naná, hogy vissza lehet szokni rá! Az én tollasbabám még csak 6 hetes, ha van köztük fiúcska /hím/ A jövő héten küldi Józsi a vérmintát ivarmeghatározás céljából Németországba. Utána való héten jön meg az eredmény, addig lerághatom a csülköm, hogy az egyik fiú legyen. És még ezek után is várni kell, hogy felcseperedjen a kis piros seggű. Isten bizony nem divatból kell jákó. Nagyon sokat rágódtam, hogy kék homlokú amazon, vagy jákó? Kék homlokúm már volt, az volt Grincike. Nagyon szeretem az amazonokat is. Tündéri zsarnokok tudnak lenni. Öreg vagyok már? Ez igaz, de 10-15 évem talán még van. Eddig ismert nagy papi tartó ismerőseimnek nem éltek tovább a tollasai. Miért? Nem tudom, de ha tovább él a papi, mnt én, akkor ott van az unokaöcsém most 21 éves. Mikor megszületett 2 jákójuk és 1 Grincikéjük volt. Azóta is folyamatosan van madaruk. Baba 7 éves jákó boldog tulajdonosa, jelenleg is. Grincikétöl azért kellett megválniuk, mert Ádámka megszületett és állandóan a kis csecsemőt őrizte. A pici gyerekhez senkit nem engedett nyúlni- támadt- Igy aztán külőn a hálószobába zárták Grincikét, ahol egész nap visított és tépte magát. Ekkor került Grincike a nővéremhez, aki egyszer egy bottal a madárra ütött, mert nem akart a kalitkába bemenni. Az egyik szárnya eltörött. Ezek után került hozzám Grincike szárnya törötten.

2 megjegyzés:

  1. Nem hiszem, hogy bármelyikünk is úgy gondolta, hogy te divatból akarsz jákót.
    Tudom, én hoztam fel a témát, de nem azért, hogy magadra vedd.De azért az jó, hogy van madárszerető rokonod, ha ne adj' Isten...
    Előre nem látható dolgok történhetnek mindenkivel, fiatallal, középkorúval is sajnos.
    Azért jutott eszembe a téma, mert én is gondolkodtam rajta, hogy ha megérem a nyugdíjat, esetleg akkor tartanék nagy madarat. Aztán meginterjúvoltam a fiaimat, és nemet mondtak.

    VálaszTörlés
  2. Az én kis hullámosom is élt 15 évig. Tehát minden állat túl élhet. Nem vettem magamra csak én is dilemáztam sokat, hogy mi legyen most, hogy Samcika itt hagyott. Már mikor őt vettem, akkor is jákót, vagy kék homlokút szerettem volna, de nem volt elég pénzem. Samcit is kölcsön pénzből vettem. Ő elvileg 30 évig élhetett volna, még is 6 évesen hagyott itt.

    VálaszTörlés