2010. május 7., péntek

Naaa, nehezen, de ismét itt vagyok. Szóval a nővérem túl van a műtéten. A honaljmirigy szövettani eredménye eddig negatív. Még nézik leukémiára és még valamire. Nincs áttét, ezért csak sugárkezelést fog kapni, khemo therápiát nem. Jó hír a sok rossz mellett. Nagyon rossz tollasbaba nélkül, valószinű csak júli közepén lesz papim. Tegnap ablakot pucoltam a nagyszobában és a konyhában. Húsvétra nem csináltam, mert Samika akkor már beteg volt. Most meg nagy teljesítmény volt tőlem, mert kb. egy hónapja alig tudok mászni úgy fáj a derekam, lábam, csipőm, hogy csoda. Az utcán csak vánszorgok, sántikálok, százszor meggondolom, hogy kimenjek-e a piacra egy kis zöld féleségért. Ma sem mentem ki, a sarki boltban vettem egy csomó retket. Nagyon szépnek látszott, de nemcsak pudvás, hanem még férges is volt. Most, hogy nincs Samika többet ülök a gép előtt és művelődöm. Az is rám fért már. Hamarosan megyek tv-t nézni,nem tudom sokáig nézni, mert én fekve nézem és a szemem hamar könnyes lesz tőle. Ennyit mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése