2009. április 20., hétfő

Itt vagyok. Sajnos ritkán irok, mert semmi rendkivüli nem történik velünk csak szaladnak a napok egymás után. Ma elhatároztam magam, hogy lemondom a tv-t Upc-im van silver csomag. 54 csatornával. Gondoltam ezen is tudok egy kicsit sporolni. Na nem teljesen mondtam volna le, de 12 csatornás is elég lett volna. Ez 1700Ft-ba került volna havonta. A mostani havi 5000Ft. Szóval mondom a kislánynak, aki végre felvette a telefont. Azt mondta jó akkor írja a modosítást. Csend a telefonban kb 5 percig, már gondoltam leteszem a telefont. Mikor ismét megszólalt a hang. Utána nézett, hogy én régi előfizető vagyok és mindig rendesen fizettem a számlát ezért havi 4000-ért meghagyja nekem az 54 csatornás Silver csomagot. Mondtam én, jó. Ezt a tv csomagot az egyik szomszédom 4500- ért nézi, a másik szomszédom 5600- ért. Ki érti ezt.?????? Én nem értem, de már ez is valami, hogy havi 1000-et megsporoltam. Többet szerettem volna, de igy is jó. Még miből fogok lefaragni nem tudom, de ez a válság nagyon hazavágja a kis nyugdíjasokat is. Nem is merek a munkanélküliekre gondolni. Szörnyű lehet!!! Nem lennék ma fiatal, állandó rettegésben élni.

3 megjegyzés:

  1. Mert Mo-on a hüséget nem becsülik, csak az uj kuncsaftok megfogá´sarol van szo, aztán max ha ébren van a hüséges elöfizetö, akkor kap engedményt.
    Nincs másik cég a házatokon belül? Vagy nem jön hamarosan? Mert akár az egész pakkot (tel-net-tv) meguszhatnád ennyiböl szerencsével. Tudtommal 2 hétig meggondolhatod magad (PSZÁF). Tékozlo Homárt olvasgatom néha.

    Én akkor hagytam el UPC-t mikor 1 az az egy forintért átadott behajtonak. De hogy mire kellett volna az 1 ft-ot kifizetni, arra nem tudtak válaszolni.

    VálaszTörlés
  2. Mi havi 10 ezer ft-ot fizettünk már hosszabb ideje az intenet előfizetésre, mikor valaki szólt, hogy ugyanezt az előfizetést 4500-ért árulják, csak éppen annyi vér nincs a pucájukban, hogy szóljanak a régi ügyfeleknek, fizessen csak az a marha, ha nem veszi észre, hogy olcsóbbra is lehet váltani!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. A datanet havi 2990Ft. Menj át oda, én is azt használom. Semmi probléma nincs vele. Igaz, nekem az internetet a nővérem fizeti. Segítség ez tőlük.

    VálaszTörlés