2009. április 5., vasárnap

Végre este van!! Ma volt a nagytakarítás és túléltük. Persze azért a porcikáim megérezték. Sebaj hamarosan lefekszem és reménykedem benne, hogy holnap jobb lesz. Na még a konyhában fogok azért serte-pertélni, de a nagy dolog már kész. /ablak pucolás/ Samcika végig beszari volt. Félt a létrától, a tollseprűtől. Nagyon megijedt amikor a karnis egyik fele leesett, akkor kicsit vergödött a kalitkában pedig messze vittem az ablaktól mégis. Szóval ő mindentől fél. Végre ezen is túl vagyunk. A dolgok végeztével lapultam, hogy a szomszédom észre ne vegye, mert akkor bejött volna üvöltözni és nekem ehhez most nem volt kedvem. Igy lapítottam. Tudiillik borzasztó nagyothalló. Kb 2 hete elromlott a nagyothalló készüléke. Jelenleg javítani van. Mindennap várja a telefon, hogy mehet a készülékért. Sajnos szájról olvasni nem igen tud, mert idős korára süketült meg. Amig elkészül a készüléke, addig marad az ordibálás. Szegény én!! Állandóan velem akar beszélgetni. Bejön de.-t és du.-án is.Na ma csak este7 óra felé jött be érdeklődni, de csak 3 percre. Ennyit még kibirtam, viszont Sami akkor már a száríton aludt és felébredt. Szegény délután se tudott aludni a rumli miatt. Most már bezzeg alszik. Jó neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése