2009. április 1., szerda

Ma végre irok egy keveset. Vasárnap ismét családi banzáj volt, névnap és születésnap ünneplése. 11-en vagyunk ez a szük család itt ebben a hazában. Egyik bátyám az USA-ban él, a másik Németországban. Szóval összejöttünk és én k....-ra úntam a dolgot. Két nővérem egymással beszélgettek. Unokahugaim szintén dumáltak. Ettem, ittam, ajándékokat átadtam, madaraztam. Unokahugomnak van egy Baba nevü jákója. Vele elszórakoztam egy darabig. Sokat dumál, okos egy kis- nagy tollas, de ő is átpártolt az egyik unokaöcsémhez, akit meg is tisztelt. Persze nem volt vészes, mert Baba többnyire csak pisil, állítolag vmi zavar van az agyában és állandóan vizet akar inni, sőt iszik is. Persze nem észnélkül, de napi 3 kübli vizet megiszik,többet nem kap. Már volt kivizsgáláson az egyetemen és nem találtak nála semmi szervi bajt. 8 óra körül hazahoztak Samcika már el volt rakva aludni /Zsuzsa elrakta már/ Persze várt engem Samika. Ki volt borulva, hogy itt hagytam, mert idegességében még másnap is ment a hasa. Most megvan nyugodva békésen alszik. Sajnos nekem nem tesz jót ez a hirtelen jőtt meleg, mert fáj a fejem, derekam. Közeledik a húsvét és még nagytakarítás nem volt. Talán vasárnap délutánra összejön a dolog, akkorra igérkezett segítség. Remélem túl fogom élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése