2009. május 18., hétfő

Most már tényleg nem tudom mi a baja Samcinak? Rosszul eszik, alig vmit, egész nap a szekrényben akar lenni. Ma észrevettem, hogy az egyik törölközőmet megtépázta, tehát fészket építene. Ha a kalitkába megy enni kufircol előtte. 4-5 szem szekrice és 2-3 szem szotyi amit egy evésre megeszik. Nem értem miért nem eszik rendesen. Még az evésre is sajnálja az időt? Más: olyan félre érthető telefonokat kapok ezektől az üdülésre biztató egyénektől és nyereményjátékra biztatóktól, hogy csuda. Ma is egy fiatal férfihang elmondja, hogy a tv2 nyereményjátékot indít vegyek részt benne. Én: nem szoktam a tv2 nézni. Akkor adjak neki egy férfiembert. Szóval ez gyanus nekem. Már ott tartok, hogy nem fogom felvenni a telefont az állandó zaklatások miatt. Persze ez rizikos, mert nem tudom mikor hív családtag, vagy ismerős. Nem tudom van-e olyan telefon ami kijelzi, hogy ki hív. Olyan kell nekem.

2 megjegyzés:

  1. Grinci!

    Valamit nagyon elállitottál, eddig simán lehetett irni és küldeni, most mag választani kell, hogy hogyan-mivel küldeni, hát a csuda tudja, el is szállt rendesen a válaszom.

    Van telefon, de elöbb menj be szolgáltato honlapjára vagy hivd fel, kérdezz rá mennyibe kerül, ez egy olyan szolgáltatás ami nem sokba de kerül havonta, aztán vegyél uj telefont ha mostani nem tudja mutatni.
    Kérheted a meglévö számod titkosiásák, azt hiszem ez ingyenes, igy kkevesebb "zaklatás" lesz, kiritkul.

    VálaszTörlés