2009. május 3., vasárnap

Samu ma még nem hányt. Almát, répát, rizst összeturmixoltunk dúsítva keksszel, ezt kapta gyógyszerrel fecskendőből. Persze meg kell fogni és beleerőltetni. Utálja az egész torturát, eszik mellé pár szem magot is. Ezt kell vele 5 napig csinálni. Közben iszonyúan besózott seggű. Állandóan a szekrénybe akar bemenni. Hagyom is, mert nem tudok az ösztöneinek parancsolni. Olyan hisztit ver ki, ha nem engedem a szekrénybe, hogy ember legyen az a talpán, aki ezt győzi energiával. Ilyenkor a világon semmi nem érdekli, csak a szekrény. Szerintem ideális odú neki. Szóval nekem Samunella az első tojó madaram. Eddig még csak himek voltak és állítom azokkal negyed ennyi probléma nem volt. Észre sem vettem, hogy pár hiányuk van. No, de ez a Samu!!!! Visít, mint az új évi malac, ha valami nem úgy van ahogy ő elképzeli.

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom Samcit, remélem meggyógyul! Lehet, hogy pár kéne neki?

    VálaszTörlés
  2. Lehet, de ő már 6 éves lesz aug-ban, én meg 66 éves vagyok. Már nem telik ki az életemből, no és mit csinálnék a kis Samcikkal?

    VálaszTörlés