2009. augusztus 31., hétfő

Ma volt az UH-os vizsgálat, amely semmi rosszat nem mutatott ki. Zsirmirigy és ciszta van neki. 4 hónap múlva controll vizsgálat. Persze a bimbó behúzódást nem értem, úgy tudtam, hogy az rosszat jelent? Nem tudom nem lenne-e jó még egy orvosnak megmutatni. Nálunk az ablak pucolás megtörtént. Szép lett a konyhaablak. Most már kilátni rajta.Samci királylány kedvenc ücsörgőhelye a konyhaablak felső kerete /az ablakon szunyogháló van/ és már 2x végig szarta a tiszta ablakot. Már ma 2x utána töröltem. Hát nálunk igy zajlik az élet.

1 megjegyzés:

  1. Vigyázz a szunyogháloval, én nem bizom bennük. Olyan erövel tudnak landolni/csapodni, hogy én rinyálok. Persze ha fém szunyoghálo nagyon stabilan rádolgozva a stabil keretre, az más.

    Örülök nincs nagy baj:)

    Baccus, Te már megint ablakot pucoltál? Mi még azota sem, hogy multkor irtad csináltátok. Oksi, hogy tetö félmétert kilog ablakok fölé és nem is olyan koszos itt a levegö mint Bp-en, de egyszerüen nem érünk el idöben ablakpucolásig.

    VálaszTörlés