2009. augusztus 28., péntek

Nehéz dolog ide írnom, mindig elfelejtem hogy kell új bejegyzést csinálni. Tegnap nagy csavargásban voltam. Elmentem a nővéremhez, mert anyu halálának 8. éve van. A pestlörinci altemplomban vannak befalazva apuval együtt. Ez a templom 1 villamos megállora van a nővéremtől. Igy visszafelé jövet hozzá is bementem vigasztalni őt. Kedden volt mammográfiás vizsgálaton és a jobb mellében 2 cseresznye nagyságú képletet találtak. Hétfőn megy ultrahangos vizsgálatra. Sajnos semmi jóra nem számítunk mivel a mellbimboja is behúzodott és ez nagyon rossz jel. Kb. már 2 éve vette észre. Miért nem ment már akkor orvoshoz? Ő nem gondolt semmi rosszra hülye voltam mondta ő, de legalább mondta volna....... Szóval nem voltam itthon kb. 5 óra hosszat. Samcika Csuzsukával volt. Mikor hazaértem Samci repkedett össze-vissza majd rám repült és mondta, mondta. Nagyon aranyos volt, majd szétzabáltam őt.

1 megjegyzés:

  1. Ha megnyitod a blogodat, a jobb felső sarokban ott lesz, hogy BELÉPÉS, arra rákattintasz, bejelentkezel az emil címeddel és a jelszavaddal. Megnyílik az irányítópult, és ott van, hogy: ÚJ BEJEGYZÉS

    Szurkolok, hogy a nővérednek jó legyen az erdeménye!

    VálaszTörlés