2009. augusztus 20., csütörtök

Na végre tudok irni. Nem tudom miért tünik el időnként az új bejegyzés cimszó a blogomból. Mióta Sámsonnal probléma van Samit következetesen Sáminak szólítom. Nagyon szomorúak lettünk, mikor megtudtuk a hirt, hogy Sámi elveszett, de most már sejehaj van. Holnap lesz Samucika 6 éves. Dinnyemaggal és szölövel ünnepelünk. Jó, hogy már nincs az a döglesztő hőség a lakásban. Nagyon beszorult a nagyszobába a meleg. Kereszthúzatot nem mertem csinálni Samcika miatt. Sokat fáj a derekam ezért voltaren kenöccsel kenegetem. A hétvégére hűvösebbet mondanak, akkor fogunk ablakot pucolni, mert már nem lehet az ablakon kilátni. Szóval van mit csinálni. A múlt hétvégén majdnem elutaztunk Gunarasra. Ott van a keresztlányomnak nyaralója, kocsival mentünk volna. Nővéremnek a cicáját meg kellett műteni 3 cicije begyulladt a macseknak. Igy ivartalanítás is volt. Nővérem igy nem vállalta a gunarasi utat. Igy én sem. Persze egy cseppet sem bántam, mert nekem nagyon fárasztó lett volna egy nap alatt megjárni ezt a hosszú utat. Elöszőr még Samcit is vinni akartam, de csuzsuka lebeszélt róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése