2010. január 11., hétfő

Már látom, hogy ez az év vacakabb lesz. mint a tavalyi volt. No, de sebaj majdcsak túléljük ezt is. Már ma bosszankodtam egy sort. Holnap halaszthatatlan dolgom lenne a város másik részén és nem tudom elintézni, mert BKV. sztrájk lesz. Ki tudja meddig fog tartani??? Ma este egyedül hangosan nevettem itt egymagamban, Samival a vállamon. A Tv-ben a Széf cimű műsort néztem. Abban az egyik játékos nő mit összevisítozott izgalmában az nem igaz. Szóval ezen én is jókat röhögtem. Samcika ilyenkor felemelte a két szárnyát az égnek és motyogott hozzá. A barátok közt c. műsor kezd egyre unalmasabb lenni. Csak megszokásból nézem már. Ezután jövök a számítógéphez, megnézem az aktuálisan érdekes dolgokat és megyek aludni. Samika változatlanul aranyos, úgy nézem, hogy a hormon működése már most beindult,mi lesz tavasszal? Elöre félek tőle.

1 megjegyzés:

  1. Hát nekem a hajam szála égnek állt attól a nőtől. Szerintem Balázs is kibukott rajta :)

    VálaszTörlés