2010. január 30., szombat

Nem szeretem már a havat, karácsony előtt is volt, átázott a cipőm kaptam tőle jó kis hólyaghurutot amit nehezen, de sikerült kikezelni. Beszedtem 2 doboz Sumetrolimot. Jó lett. Kevesen vagyunk azt hiszem, de én szeretem a telet jobban elvíselem, mint azt a döglesztő höséget ami most nyáron is volt. Nekem a tél olyan nyugalmas, csendes... Igaz ma nem voltam túl boldog, hogy havat kellett sepernem, de megcsináltam igaz a derekam kész lett tőle. Minek van ilyen pocsék gerincem, agyon van faricskálva. Még sem jó. Jövő héten megint családi banzáj lesz, most a nővérem lányánál lesz a buli. Február 1-én 5o éves lesz, 12-én a névnapja. No, de kibírja ezt a sok névnapot meg szülinapot anyagilag? Ezen változtatni fogunk ezután már csak a névnapokat fogjuk megtartani. Igy talán könnyebb lesz az éveink számát is elviselni, úgy is olyan öregek vagyunk már minek ünnepelni?! Na lassan elteszem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése