2010. január 25., hétfő

Samucika csomagot kapott a múlt héten. Szeklice volt benne, amelynek mind a ketten nagyon örültünk. Zsuzsa küldte vidékről ő volt az egyetlen, aki segített rajtunk. Sajnos Sami csak ezt és a szotyit eszi. Szombaton tartottam az Ágnes napi "babazsúrt" családon belül. 9-en voltunk + egy kis kutyus, Idősebbik nővérem törpe snacija, nagyon rendesen viselkedett ő is és Samika is. Dorka állandóan hama-zabáért könyörgött, borzasztó egy haspók kutyus. Kapott egy-egy falatkát, de a gazdija morgott érte. Ő állandóan fogyiztatja, mert tavaly kivették a méhét és fél, hogy elhizik a kutyus. Nagyon helyes volt Dorka kezes-lábasban érkezett, mert a múlt héten volt kozmetikusnál trimelésen és rövid a szőre. Szóval fázik, ha nincs felöltőztetve. Én mindent megkaptam a családtagoktól amit kértem és még azon felül is túl lettem ünnepelve, de hiszen köztünk én vagyok a kicsi. Legidősebb nővérem 75 éves, azt mondja annyi is akar maradni. Jól tartja magát. Fiatalabb nővérem 71 éves, igaz mostanában sokat nyavalyog az izületeivel, de azért naponta 7 emberre főz. Persze a bevásárlást nem ő intézi és a főzésnél a férje sokat segít neki. A férj a kézilány. Hát igy vagyunk mi 3-an Bp-en. A két bátyám külföldön él családostól, mindenestől. Igy vagyok én a kicsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése